master's thesis
Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture

Bačić, Petra
University of Zagreb
Faculty of Kinesiology

Cite this document

Bačić, P. (2024). Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392

Bačić, Petra. "Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392

Bačić, Petra. "Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392

Bačić, P. (2024). 'Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, accessed 26 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392

Bačić P. Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology; 2024 [cited 2024 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392

P. Bačić, "Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392

Please login to the repository to save this object to your list.