doctoral thesis
Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike

Hublin, Tomislav
University of Zagreb
Faculty of Kinesiology

Cite this document

Hublin, T. (2023). Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Hublin, Tomislav. "Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Hublin, Tomislav. "Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Hublin, T. (2023). 'Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, accessed 12 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Hublin T. Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology; 2023 [cited 2024 April 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

T. Hublin, "Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Please login to the repository to save this object to your list.