Škara, M. (2023). DIGITALNI MARKETING U SPORTU (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:243693
Škara, Marin. "DIGITALNI MARKETING U SPORTU." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:243693
Škara, Marin. "DIGITALNI MARKETING U SPORTU." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:243693
Škara, M. (2023). 'DIGITALNI MARKETING U SPORTU', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:243693
Škara M. DIGITALNI MARKETING U SPORTU [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet; 2023 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:243693
M. Škara, "DIGITALNI MARKETING U SPORTU", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:243693