disertacija
Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata

Sveučilište u Zagrebu
Kineziološki fakultet

Citirajte ovaj rad

Šunda, M. (2022). Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Šunda, Mirela. "Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Šunda, Mirela. "Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Šunda, M. (2022). 'Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, citirano: 11.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Šunda M. Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet; 2022 [pristupljeno 11.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

M. Šunda, "Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.