disertacija
Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike

Hublin, Tomislav
Sveučilište u Zagrebu
Kineziološki fakultet

Citirajte ovaj rad

Hublin, T. (2023). Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Hublin, Tomislav. "Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Hublin, Tomislav. "Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Hublin, T. (2023). 'Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, citirano: 21.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Hublin T. Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet; 2023 [pristupljeno 21.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

T. Hublin, "Učinkovitost metode poučavanja temeljene na igri u odnosu na konvencionalnu metodu poučavanja teniske tehnike", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:803122

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.