Marton, J. (2021). Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:207513
Marton, Jan. "Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:207513
Marton, Jan. "Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:207513
Marton, J. (2021). 'Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:207513
Marton J. Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet; 2021 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:207513
J. Marton, "Razlike u rezultatu bacanja vortexa kod djece 10 do 12 godina nakon eksperimentalnog programa učenja analitičkom i sintetičkom metodom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:207513