diplomski rad
Razlike između predmetnih kurikuluma obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture Republike Hrvatske i Baskijske regije Kraljevine Španjolske

Sonja Savić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Kineziološki fakultet
Zavod za opću i primijenjenu kineziologiju
Podaci o radu
NaslovRazlike između predmetnih kurikuluma obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture Republike Hrvatske i Baskijske regije Kraljevine Španjolske
AutorSonja Savić
Voditelj/MentorBoris Neljak (mentor)
Sažetak rada
Ovaj rad je nastao pod velikim utjecajem studiranja na kineziološkom fakultetu u Zagrebu i šestomjesečnoj razmjeni studenata u sklopu programa „Erasmus“ u Vitoriji Gasteiz, gradu u regiji Baskiji na sjeveru Španjolske te stjecanjem obvezne prakse u metodici u osnovnim i srednjim školama tijekom boravka na erasmusu. Cilj rada je ustanoviti temeljne razlike između dva kurikuluma, proučiti sisteme i dati valjane podatke o sličnostima i razlikama svakog obrazovnog sistema i iznijeti temelje i nove ideje za redizajniranje kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture koja će promovirati aktivno učenje i osnažiti individualnost za razvijanje životnih vještina kod učenika koje dovode dugoročne i samostalne primjene tjelesne aktivnosti i ostalih zdravih stilova življenja.
Ključne riječikurikulum tjelesna i zdravstvena kultura aktivno učenje obrazovni sistemi
Naslov na drugom jeziku (engleski)DIFFERENCES BETWEEN CROATIAN AND SPANISH COMPULSORY TEACHING PHYSICAL EDUCATION CURRICULUMS WITH SPECIAL REVIEW AT THE BASQUE REGION
Povjerenstvo za obranuBoris Neljak
Darija Omrčen
Zlatko Šafarić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Kineziološki fakultet
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za opću i primijenjenu kineziologiju
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziološka edukacija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjintegrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programaKineziologija
Akademski / stručni nazivmagistar / magistra kineziologije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.cin.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-11
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This thesis is done by the influence of studying in two countries on the faculty of sport; in Croatia and Spain and the acquisition of practise in methodics in primary and secondary schools during the period of studying abroad in the Basque country on the north of Spain. The main objective of this thesis is to establish fundamental differences between two curriculums in these mentioned countries, to study fully both systems, to give reliable results about negative and positive facts in each educational system and to bring up basis and new ideas for redesigning the curriculum of physical education which will promote active lifelong learning and empower individuality for developing students life skills leading to lifelong and self-use of physical education and other healty styles of life.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)curricullum physical education lifelong learning educational system
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:367794
PohranioIvan Crnjac