disertacija
Analiza sudjelovanja djece s oštećenjem sluha u sportu i vrednovanje motoričke efikasnosti djece s obzirom na oštećenje sluha i sudjelovanje u sportu

Sveučilište u Zagrebu
Kineziološki fakultet

Citirajte ovaj rad

Vuljanić, A. (2015). Analiza sudjelovanja djece s oštećenjem sluha u sportu i vrednovanje motoričke efikasnosti djece s obzirom na oštećenje sluha i sudjelovanje u sportu (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:631662

Vuljanić, Ana. "Analiza sudjelovanja djece s oštećenjem sluha u sportu i vrednovanje motoričke efikasnosti djece s obzirom na oštećenje sluha i sudjelovanje u sportu." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:631662

Vuljanić, Ana. "Analiza sudjelovanja djece s oštećenjem sluha u sportu i vrednovanje motoričke efikasnosti djece s obzirom na oštećenje sluha i sudjelovanje u sportu." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:631662

Vuljanić, A. (2015). 'Analiza sudjelovanja djece s oštećenjem sluha u sportu i vrednovanje motoričke efikasnosti djece s obzirom na oštećenje sluha i sudjelovanje u sportu', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:631662

Vuljanić A. Analiza sudjelovanja djece s oštećenjem sluha u sportu i vrednovanje motoričke efikasnosti djece s obzirom na oštećenje sluha i sudjelovanje u sportu [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet; 2015 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:631662

A. Vuljanić, "Analiza sudjelovanja djece s oštećenjem sluha u sportu i vrednovanje motoričke efikasnosti djece s obzirom na oštećenje sluha i sudjelovanje u sportu", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:631662

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.