Vračan, D. (2016). Povezanost simetrične i asimetrične metode učenja i usavršavanja hrvačkih tehnika s uspjehom u hrvanju (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:021216
Vračan, Dalibor. "Povezanost simetrične i asimetrične metode učenja i usavršavanja hrvačkih tehnika s uspjehom u hrvanju." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:021216
Vračan, Dalibor. "Povezanost simetrične i asimetrične metode učenja i usavršavanja hrvačkih tehnika s uspjehom u hrvanju." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:021216
Vračan, D. (2016). 'Povezanost simetrične i asimetrične metode učenja i usavršavanja hrvačkih tehnika s uspjehom u hrvanju', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:021216
Vračan D. Povezanost simetrične i asimetrične metode učenja i usavršavanja hrvačkih tehnika s uspjehom u hrvanju [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet; 2016 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:021216
D. Vračan, "Povezanost simetrične i asimetrične metode učenja i usavršavanja hrvačkih tehnika s uspjehom u hrvanju", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:021216