diplomski rad
Razlike između predmetnih kurikuluma obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture Republike Hrvatske i Baskijske regije Kraljevine Španjolske

Savić, Sonja
Sveučilište u Zagrebu
Kineziološki fakultet
Zavod za opću i primijenjenu kineziologiju

Citirajte ovaj rad

Savić, S. (2015). Razlike između predmetnih kurikuluma obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture Republike Hrvatske i Baskijske regije Kraljevine Španjolske (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:367794

Savić, Sonja. "Razlike između predmetnih kurikuluma obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture Republike Hrvatske i Baskijske regije Kraljevine Španjolske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:367794

Savić, Sonja. "Razlike između predmetnih kurikuluma obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture Republike Hrvatske i Baskijske regije Kraljevine Španjolske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:367794

Savić, S. (2015). 'Razlike između predmetnih kurikuluma obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture Republike Hrvatske i Baskijske regije Kraljevine Španjolske', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:367794

Savić S. Razlike između predmetnih kurikuluma obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture Republike Hrvatske i Baskijske regije Kraljevine Španjolske [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet; 2015 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:367794

S. Savić, "Razlike između predmetnih kurikuluma obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture Republike Hrvatske i Baskijske regije Kraljevine Španjolske", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:367794

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.