Bačić, P. (2024). Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392
Bačić, Petra. "Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392
Bačić, Petra. "Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392
Bačić, P. (2024). 'Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392
Bačić P. Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet; 2024 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392
P. Bačić, "Utjecaj obrnute učionice na integrirano poučavanje i motivaciju učenika srednje škole u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:500392